Wednesday, December 29, 2010

Planning for New Year Resolution

Hollla.... & Good morning to all...

Bersiaran dipagi hari... Hari ni cik biskut... Kelasssss. Masih lagi dalam mode cuti2 rumah and masih lagi dalam mode gumbira with the victory of our HARIMAU MALAYA...
Aaaauuuuummmm.
Macam harimau manja la auman tu.

~ I love u no. 22 abang golllie. Kecik2 cili padi tau~

Yessss... Last week cik biskut miss the match. So yesterday balas balik. All the pom-pom team is ready. Jgn x tau cik Rania pun pandai tgk bola ye. Sekali gol... Dia pun cakap goal sambil tepuk tangan.

Berbalik pada tajuk diatas. For the pass 1 week, cik biskut sibuk buat analysis and research on what would be my resolution for next year. I'm in my 3 series hokey, so what? Lama ok research cik biskut sampai tak tido2 malam. Yela, for me to setup goal for next year bukannya senang. It must be : SMART

S : Specific
M : Measurable
A : Attainable
R : Realistic
T : Timeliness



~pic googled~


Dah macam PPA la pulak. What ever it is, I need to be very discipline in achieving that. Jarang cik biskut set goal for new year, but once I determine to commit, I will. Cheeewah, cakap berapi. Takpe we look and see.

Cik biskut masih lagi merangka my new year resolution tu. Its not just wish okay. Ia lengkap dengan plan and timeline how to achieve it. Huhu. Tu yang lama tu. Once finalized and approved by en hubby, I will reveal my next year resolution.

And now cik biskut nak mandi and berkejar ke KLCC for ZARA sale! Since friday pun holiday dah plan baik nak heret hubby ke Macy sale nak carik baju untuk rumah baru.


Till then peepals!

Bersiaran dari atas meja makan mengadap nasi lemak kerang mak limah.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Cik Biskut Chattingbox