Thursday, June 3, 2010

My CHAUFFEUR

I am not very keen to fly with Emirates (since en hubby with MAS, so have to be supportive la kan....), but due to emergency plan, belasah jela kan. Service so-so la, but definitely won’t go with them if I have a choice.

BUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
THERE IS ONLY ONE THING I LIKE ABOUT THEM!!!!!!!!!
WHAT??????????????????????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
THEY HAVE CHAUFFEUR SERVICE IF U'RE FLYING BUSSINESS / FIRST CLASS.

Bes kan. Awal2 sampai je dia dah display nama cik biskut and the chauffeur is ready waiting for me. All other passenger yang get the chauffeur service ni semua ala2 business man (Perlu ke aku nak pakai ala2 corporate setakat untuk membuta dalam flight tu.... tak koser cik biskut kan....)

But I was really surprise, they fetch me up with ...........

THIS





So la amazed....... tak yah la susah2 kan...

Pakai kereta kecik pun cik biskut tak kisah.

Dapat la cik biskut naik en merce ni.... walaupun cik biskut tak pernah bermimpi untuk memilikinya.

No comments:

Post a Comment

Cik Biskut Chattingbox