Sunday, May 30, 2010

I WAS TAGGED : GET TO KNOW UR BLOG BY CIK KINAH

To be honest. Cik biskut ni tak pandai sangat tag mengetag ni. Tapi cik biskut cubalah ye. Tag ni came from Cik Kinah from ~this.is.my.corner.lipat~
1. Where are you?
At home. Kids sleeping. Cik biskut wf hubby in front of TV while me with my lappy.
2. What do you do?
Well, currently is a cost estimator for projects in oil & gas industry. Eventhough my background is chemical engineering. My job is sucks BUT I love it because I like to take challenge.
3. What is your blog name and why?
The blog is called TADDDAAA. WHY???? Susah nak jawab tu.
I used to use that words with my kids for surprises.
4. When did you start blogging and why?
I started blogging around 2 months ago. I loved to read other people blog. Suddenly thinking, why don't I have one. So... here it goes.
5. Give the link when you were the happiest to blog?
Yesss... this one was when cik biskut received my house key. Really happy tau coz one of your life wishlist is granted, finally.

6. Give the link when you were saddest to blog?
This one is very tough for cik biskut, when I have to go when I don't wan to. Agak emo siket bila membabitkan anak2 cik biskut. Dah tanak ingat balik.
7. Give the link when you were angriest to blog?
Agak sedikit hot ketika menulis masa ini. But normallla kan marah2 ni. Kalau tak marah kang org kata takder perasaan plak kan (Robbbot ke apa kan?????)

8. Give the link when you were most in love?
Boleh tak nak letak 2. Hehehehehe. Yang satu tu, dari tajuk pun dah tau kan. Cik biskut terfall in love in Rome. Seriously tau. Takleh tdo malam ingat.
Kalau letak satu je kang en hubby terasa plak. Soh tido kat luar ngan handbag kang susah kang. So, yang lagi satu ni... masa en hubby went for outstation. Cik biskut tinggal ngan anak2. So, biasalah kan, masa takde la baru nak feeling2.

9. Give the link of a post that turns out to be very meaningful to you?
Walaupun benda ni benda biasa je, tapi pada cik biskut sangat bermakna.....
Sebab!!!!!!!!!!!!
En Raziq ingat kat mommy dia.
Raising 2 kids with different gender was so exciting. You can see the different in terms of their behaviour, for boys and girls.
10. Tag some friends to know their answer.
Saya tak banyak kawan blog, kerana blog saya baru. Malula nak tag orang. Tetapi sesapa yang terbaca and sudi nak menjawab tag saya sila lah ye..... Pada blog2 yang dilistkan kat tepi tu. Kalau terbaca. Hahahahahah.

No comments:

Post a Comment

Cik Biskut Chattingbox